2 Ocak 2012 Pazartesi

Kutu Yenileme

         Elimde bitmiş kulak çöpü kutusu vardı,atmaya kıyamadım.Geçenlerde dolabı yerleştirirken elime geçti.Silikon tabancası,biraz kumaş,elyaf derken süsleyiverdim. 



En azından banyo dolabında ufak tefek bir şeyler koymaya güzel oldu. Ayrıca dolabı açınca şık bir görünümü var.











       
     Karton veya plastik kutuları atmaya kıyamıyorum. Elimde biraz var. Kaplayıp biryerlerde kullanmaya ayırdım. Elimden gelse hiçbirini atmak istemiyorum. Fakat onları koyacak yer bulamıyorum.O yüzden bir kısmını maalesef atıyorum.





3 yorum:

  1. çok cici, eline sağlık canım:)

    YanıtlaSil
  2. Atmaaaa sakın atma, çok cici kutular yapıyorsun çünkü, ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. Vavvv... Ellerine sağlık. Çok,çok güzeller... Bu arada blogunuz hayırlı olsun. Hemen izlemeye aldım.

    YanıtlaSil