21 Ocak 2012 Cumartesi

Elimdeki bitmeyen şallar

          Tchibo mağazasını gezerken,daha doğrusu ürünlerine bakarken bir şal örneği gördüm.45x95 cm uzunluğunda örülmüş ve birleştirilmiş.Gri ve mor rengi vardı.Aynı zamanda şapka olarak da kafana geçirebiliyorsun.Hoşuma gitti.Fiyatı biraz pahalı gelince,ben bunu yaparım dedim.Biraz inceledim.Evde daha önceleri almış olduğum, bir türlü bu iple ne olabilir,niye bunu almışım diye düşündüğüm ipe sarıldım ve başladım örmeğe.
           
        45 cm civarında oldu.Aslında üzerine biraz düşsem birkaç günde biter.En azından şu kar kış zamanında işime yarar.


               Bunuda TRT1 de yayınlanan Göz Nuru programında görmüştüm.Çok beğendim,yapımı kolay fakat bir türlü bitmiyor.İskoç şal  diye adlandırılıyor. Başladım bakalım bitince sizlerle paylaşacağım.

            Elimdekileri bitirmek istiyorum.Daha kafamda güzel projelerim var.Şu sıralar örgüye dadandım da.

1 yorum:

  1. Böyle marifetli ellerde bu şallar da biter yenileri de belli... renkleri de modelleri de çok hoş görünüyor. Ha gayret, ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil