15 Şubat 2012 Çarşamba

doğum günü magnetleri ve tacı

Yeğenim Eroşun geçen hafta pazar günü gecikmeyle doğum günü yapıldı. Aslında bunların hepsi hazırdı, makinamı alıp bir türlü çekemedim.Aynı gün çekip, şimdi ekliyorum.Eroş 1 yaşında artık.

 Magnetlerin içlerine annesi doğum günü çocuğunun fotoğrafını koyalım istedi. Bende yazıcıdan resmini küçültüp,dökümünü aldım ve hepinin içine koydum.
  Sepeti de  sprey boya ile boyadım.Peçete dekupajı yapıp,sadece yapıştırdığım yerleri vernikledim.Doğum gününde de magnetlerin sepeti oluverdi.




 Sonradan fark ettim ki tüllere geçirmeden önce magnetlerin hiç fotoğrafını çekmemişim.Bende o gün dağıtılanlardan kendime aldığımdan fotoğrafladım.
Bunlarda oğullarıma ve Eroşa yapılan kral taçları.

 Böylece 1 yaş doğum günü heyecanı da bitmiş oldu.Nice doğum günlerine.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder